- 1. KAKO MOGU DA PLATIM PROIZVODE U VALMAX ON-LINE SHOP-U?
- Poručivanje robe može se izvršiti online preko našeg sajta ValMax.rs, putem direktnih telefona: +381 21 301 7962 i +381 62 152 0460 ili e-mailom na info@valmax.rs . U ValMax.rs shop-u plaćanje je moguće kreditnom karticom, putem PayPal-a, prilikom preuzimanja paketa na Vašoj adresi, preko računa u Vašoj banci i virmansko plaćanje preko predračuna. Više informacija možete pronaći prilikom posete prečici NAČINI PLAĆANJA.
- 2. DA LI JE POŠTARINA UKLJUČENA U CENU?
- Cena isporuke za Srbiju iznosi 499 din. Za porudžbine preko 10 kg isporuka se naplaćuje po posebnom cenovniku, koji se nalazi u tabeli za poštarinu. Za porudžbine preko 15.000 dinara i do 10kg uz odgovarajući vaučer poštarina je besplatna. Svi proizvodi biće Vam isporučeni na bilo kojoj lokaciji u Srbiji i Bosni i Hercegovini posredstvom kurirske službe. Vreme isporuke je 4 do 5 radnih dana, od dana uplate na naš račun, ako se naplata ne vrši na licu mesta prilikom predaje robe. Mi zadržavamo pravo da isporuka može da potraje i duže, ukoliko artikal nije momentalno dostupan.
- 3, AKO KUPOVINU OBAVLJAM ZA SVOJU FIRMU, DA LI MOGU DA PLATIM SA RAČUNA FIRME?
- Možete platiti sa računa firme. Potrebno je samo da u okviru načina plaćanja odaberete opciju plaćanje preko računa, popunite nalog za prenos i izvršite prenos sredstava.
- 4. . DA LI MOGU ONLINE DA KUPIM PROIZVODE PREKO SVOG TEKUĆEG RAČUNA U BANCI?
- Ukoliko želite da platite preko svog računa direktno sa svog računara koristeći opciju e-banking svoje banke onda treba da za način plaćanja odaberete predračun. Ukoliko želite da lično platite u banci, a opet sa Vašeg tekućeg računa, onda opet odaberete način plaćanja predračun, prepišete podatke sa potvrdnog mejla nakon kupovine, ponesete ih sa sobom i uplatite lično u banci sa Vašeg tekućeg računa.
- 5. AKO SAM GREŠKOM PORUČIO PROIZVOD, DA LI MOGU DA OTKAŽEM PORUDŽBINU?
- U ovom slučaju, potrebno je da nam u roku od 30 minuta nakon poslate porudžbine pošaljete e-mail u kome ćete naznačiti koja je greška u pitanju i obavestiti nas da poništimo narudžbinu. Tada će ista biti stornirana. Ukoliko to ne uradite u naznačenom vremenu, moguće je izvršiti povraćaj robe, ali Vam u tom slučaju zaračunavamo proviziju koja iznosi 3% od vrednosti datog artikla. Rok za započinjanje procedure povraćaja je 24h od trenutka prijema robe.
- 6. DA LI I NA KOJI NAČIN MOGU ZAMENITI ROBU AKO DO MENE STIGNE OŠTEĆENA?
- Da, postoji mogućnost zamene oštećene robe, a način i uslovi pod kojima se to može uraditi detaljno su opisani u prečici REKLAMACIJE. Ukoliko Vam je pošiljka stigla oštećena, najbolje je da u roku od 24 sata kontaktirate kurirsku službu koja je isporučila paket, kako bi napravili zapisnik, a zatim da pozovete i nas. Ukoliko je roba stigla neoštećena, ali je neispravna, kontaktirajte naš servis na brojeve telefona: 381 21 301 7962 i +381 62 152 0460 kako bismo Vam poslali zamenu.
- 7. DA LI JE MOGUĆA ISPORUKA VAN TERITORIJE SRBIJE?
- Isporuka robe je moguća i van teritorije Srbije. Poručite normalnim procesom, unesite sve podatke i poručite na klasičan način, a mi ćemo Vas za ostalo što nam je potrebno kontaktirati u roku od 24 časa i završiti sa Vama porudžbinu do kraja.
- 8. KAKO DA ZNAM DA SAM SIGURNO OBAVIO PORUČIVANJE?
- Kada kliknete na dugme „Poruči“ na ekranu će Vam se pojaviti poruka „Vaša porudžbina je uspešno kompletirana“, i na e-mail koji ste upisali i koji koristite za kupovinu stići će Vam potvrda porudžbine sa svim proizvodima koje ste poručili, cenom i datumom kada će proizvodi otprilike biti kod Vas.
- 9, ZABORAVIO SAM LOZINKU ZA LOGOVANJE. ŠTA DA RADIM?
- Sve što je potrebno je da prvo upišete Vaš Username (e-mail) i kliknete na link „Zaboravili ste lozinku?“. Zatim, u prozoru koji Vam se bude otvorio upišite e-mail adresu koju ste nam prosledili pri registraciji. U kratkom roku će Vam na tu adresu stići Vaša lozinka i moći ćete ponovo nesmetano da koristite naše usluge.
- 10. ZABORAVIO SAM USERNAME ZA LOGOVANJE. ŠTA DA RADIM?
- Ukoliko ste zaboravili svoj Username unesite ovaj link u Vaš Browser: http://valmax.rs/moj-nalog/lost-password/ i zatim tu upišite svoje podatke. Možete uvek i da nas kontaktirajte putem e-maila info@valmax.rs , da nam predočite problem i potražite da Vam pošaljemo korisničko ime sa kojim ste se registrovali na našem sajtu. Ovom prilikom potrebno je da nam dostavite što više ličnih podataka (ime, prezime, e-mail adresu, jmbg i sl.) kako bismo Vas lakše pronašli u bazi i bili sigurni u jedinstvenost Vaših ličnih podataka.
ValMax
- Maksimalno
povoljno!
Besplatna
dostava
od 9.999 RSD!
Sve
za
Vaš
dom!